C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
scary moments
Ahad, 9 Disember 2012 • 10:02 PTG • 0 comments
   hai cikbunny is back..hahaha..macam pegy jauh je sedangkan kat rumah je..
ok cikbunny ade cerite ni..cerite ni jadi kat cikbunny sendiri
ok satu hari ni..cikbunny pegy holiday ngn family..cikbunny pegy tido satu hotel ni
dekat mane tu secret lah kan..actually x lah holiday sngt.ayah cikbunny ade kerje kat situ.
alang2 kat situ ade hotel kan..so ape salahnye hehehe..hotel dye cantek
tempat mandi dye pon cantek ..mase sampai situ mcm best gile lah..ye lah kan dah lame x pegy jln2
ok cikbunny cume tido satu malam je dekat situ
ok nak dijadikan cerite..malam tu cikbunny x boleh tido..ye lah dah terbiase tido pukol 2 kan
mase tu dah pukol 11 lebeh..semue org dah siap2 nk tido..cikbunny tido 4 org dlm bilek tu..
2 org adek cikbunny dngn akak cikbunny..my mom and dad tido bilek laen...
mule2 cikbunny x nak tido tau..bukan x nak tapi x boleh..x tau knape mate ni degil sngt
mase tu dah pukol 12 malam..adek cikbunny yg sorang dh tido nyenyak
yg adek cikbunny lgi satu ni pulak x boleh tido...susah sngt nk suroh dye tido..lame lepas tu akk cikbunny pulak tido..tinggal cikbunny ngn ade cikbunny tu je lah...
cikbunny rase x sedap hati tau..rase macam semacam je ..mule2 cikbunny abaikan lah
lame2 rase seram jugak..lepastu cikbunny marah adek cikbunny suruh tido..
akhirnye dye tido jugak...ok lepas tu  tinggal cikbunny je yg belom tido..
sorang2..dalam gelap..meremang bulu roma...tibe2 cikbunny dengar bunyi..
bunyi macam ade org berjalan...cikbunny ingt org bilek atas yg x tido lagi kan
banyak kali cikbunny dnga ..sebenarnye bunyi tu dah lame dnga dah..sebelom adek cikbunny tido cikbunny dah dnga..tu yg seram sngt tu..cikbunny pon fikir ..ape lah org tu buat kan..dah malam kot..
bile fikir balek..ahh..bilek ni sebuah je..mane ade tingkat atas..mcm mane lah boleh lupe..
ok cikbunny dh start takot...tibe2 cikbunny dnga bunyi mcm org ketuk pintu gune kuku..
pintu hotel tu pintu slide tau..cikbunny ingt my mom or my dad kan..tapi x kan lah dyeorg x tido lagi..
parents cikbunny ni biasenye tido awal tau..naseb baek cikbunny x bukak pintu tu..
kalau ye ape lah yg cikbunny jumpe kan..ok akhirnye cikbunny tertido jugak...tido pon x lene..rase mcm laen je tido kat situ..x selese sangt..pagi tu cikbunny cerite dkt akk cikbunny rupe2nye dye dnga bende yg same..dye pure2 tido je..

nasihatnye: jngn tido lambat..cikbunny ade bace satu buku ni..dye pesan klau kite tido dkt tempat org
                   sebaek2nye tido sebelom pkol 12 malam...

tu je lah cerite cikbunny...sekian..bye assalammualaikum


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from cAndy ISland . My ship was break down , My age 16 years old, i have only 1 mother . my birth date 22/9/? . i just want to say behave with me because i have 2pair of candy hook as my hand . bhaha..


GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • shopping time
  • rindu dekat awak..
  • loving you forever..
  • Its hurt..
  • hai kawan2..huhuhuhu...rase dah lame gile x bukak ...
  • matang or x matang?
  • hari raya,,,^^
  • tanye sama hati...~
  • library time..~~
  • suke dalam diam ~