C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Its hurt..
Rabu, 24 Oktober 2012 • 11:14 PTG • 0 comments
hai kawan2 cikbunny
mood cikbunny x baek hari ni..hati cikbunny saket...
saket sngt...cikbunny perlukan seseorg untuk fhm cikbunny
tapi...hemm..semue org x kn faham cikbunny
thanks for this blog
ade jugak lh tmpat untuk cikbunny luah kn semuenye..
hemm..knape lh semue ni boleh jdi
sape lh yg buat mcm ni...mungkin ni salah cikbunny
tolong lh..cikbunny x fhm.knape semue org x suke ape yg cikbunny buat
salah ke cikbunny nk syg dye
semue org ad hak kn nk sayang org laen
tapi kenape cikbunny x boleh
hemmm..knape kau mesti buat cikbunny mcm ni
knape kau gunekn air mate kau untuk tagih simpati org laen
tolong lh..kalau kau nk ape2 cakap
kau x payah lah nk suroh kawan2 baek kau marah2 pakwe aku
salah ke kalau aku pergi jln2 dngn dye
hei ak bukan pegy berdue je lah
mak aku pon ade
kwan2 aku yg laen pon ade
so..ko nak marah2 ape sal
kalau kau x tau ape2 cerite x payah lah nk bising
nak ckp kite org buat maksiat lah ape lah
tolong lah..aku tau ko budak arab
pakai tudung labuh
tapi tolong siket
mcm ni care kau nasihat kan org
hei..dalam islam ade ke suroh  nasihat org dngn care mcm ni
x de kan..islam suroh umat dye tegor org laen dngn care yg lembot..
bukan pakai ckp je...aku tau niat kau baaek
tapi org laen pon ade perasaan
kau fikir dngn salah kn org laen tu boleh selesai lah
amboi senang nye hidup
kalau kau baek sngt..patut nye kau ajk berbincang
bukan maen sergah je
tu pon enth betol ke tidak..
dah lah aku malas nak marah2 kau...
buat saket hati je..aku marah2 pon bukan boleh selesai masalah pon
kirem salam kat kawan2 kau tu ye..
ok babai..assalammualaikum






PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from cAndy ISland . My ship was break down , My age 16 years old, i have only 1 mother . my birth date 22/9/? . i just want to say behave with me because i have 2pair of candy hook as my hand . bhaha..


GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • hai kawan2..huhuhuhu...rase dah lame gile x bukak ...
  • matang or x matang?
  • hari raya,,,^^
  • tanye sama hati...~
  • library time..~~
  • suke dalam diam ~
  • jangan nak perasan sngt lah makcik!!
  • dasar pakcik sombong..!!
  • my broken heart..
  • my shinny boy..~