C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
realiti atau fantasi?
Jumaat, 19 April 2013 • 12:01 PG • 0 comments
fantasi ..mesti ramai orang yang suke berangan kan
ape yang korang berangan kan ek..hehehe
ok cikbunny ni suke bace novel..sngt suke
kire kalau satu minggu x bace novel tu rase x keruan je
hahaha..x de lah terok smpai mcm tu..biase2 lagi
ramai org kate watak2 lelaki kat dlm novel tu semue nye hanyelh fantasi
maksodnye..x de lelaki yang betol2 mcm tu...
cikbunny terfikir lah kan..x kan dlm bnyk2 cerite tu
satu pon x de yang mcm tu..hemmm
maybe ade cume kite je x tau kan..
mesti best kalau kite jmpe lelaki yang mcm tu
sape yg rajen n suke bace novel
mesti faham maksod cikbunny..ye lah
biasenye watak lelaki dalam novel mesti sweet..walaupon ego dye tinggi
tapi still sanggop berkorban untk org yg dye syg..
ok mcm mustahil je kan..tapi x de yg mustahil di bumi Allah
kalau Allah nak bende ni jadi so jadi lah kan
lagi satu perasan tak biasenye dlm novel mesti lelaki tu hensem gile
pastu mesti ad ex dye yg dulu x dpt lupekn dye
haih..biase lah cerite melayu
tapi walaupon kbnyakan jalan cerite novel ni lebih kurang
tetap best untuk di bace..cikbunny rase kan kalau seseorang tu dh start bace novel
mesti dye ketagih nak bace lagi...
hehehe ok lh..gtg assalammualaikum..
xoxo




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from cAndy ISland . My ship was break down , My age 16 years old, i have only 1 mother . my birth date 22/9/? . i just want to say behave with me because i have 2pair of candy hook as my hand . bhaha..


GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • heart attack..!!
  • patah hati...kenapa ni mesti terjadi?
  • lalalala....
  • KEJAM?!
  • exam is back !! oh no
  • cikbunny seorang pembenci..OMG!!
  • BEBAS SEKEJAP!
  • can't fix a heart
  • suddenly missing you
  • selamat datang cuti...selamat tinggal sekolah