C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
korean artis...comel2
Ahad, 2 Oktober 2011 • 6:54 PG • 0 comments
wah...cikbunny minat kat dye....
name dye park bom...

1.
comell kan..

yg nie name minzy
2.

yg nie sandara
3.

yg nie ketua 2ne1
name dye cL

4.

*semue pempuan artis korea nie kumpulan 2ne1..







PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from cAndy ISland . My ship was break down , My age 16 years old, i have only 1 mother . my birth date 22/9/? . i just want to say behave with me because i have 2pair of candy hook as my hand . bhaha..


GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • best2...
  • kotak pensel jatoh longkang~
  • gamba dlam cikbunnystory..~
  • cikbunnystorytime~
  • ~gadoh oh gadoh~
  • cuti dah abes....`
  • artis korea kegemaran saye..~~
  • raye..oh ..raye....
  • cikbunny story time~
  • cikbunny buat blog kwan..~