C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
cuti dah abes....`
Ahad, 4 September 2011 • 7:15 PG • 0 comments
sedehnyer.....cuti raye dah abes,,
besok dah skolah..
mcm mane nie..
kerje skolah dah lah bnyak..
naseb baek cikbunny dah bnyak buat..
tapi....
cikbunny x puas lagi nk bcuti
sob....sob...
nk buat mcm mane kan,,,
hemmm..tepakse lah....



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from cAndy ISland . My ship was break down , My age 16 years old, i have only 1 mother . my birth date 22/9/? . i just want to say behave with me because i have 2pair of candy hook as my hand . bhaha..


GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • artis korea kegemaran saye..~~
  • raye..oh ..raye....
  • cikbunny story time~
  • cikbunny buat blog kwan..~
  • cikbunny story time~
  • story cik bunny..~chu~
  • cikbunny story time~
  • my best fenz...
  • blog ohh blog..~
  • puase oh puase.._~