C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
hari koko..~
Rabu, 13 Julai 2011 • 9:10 PG • 0 comments
nie lah gamba yg diambel oleh biha
nie kat dlm bas...
mase balek hri koko..
penat2..
nie lah biha...
name penuh nabiha humairah..
dyer yg amek gamba kat atas 2....
n dye jugak yg edit gamba 2..


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from cAndy ISland . My ship was break down , My age 16 years old, i have only 1 mother . my birth date 22/9/? . i just want to say behave with me because i have 2pair of candy hook as my hand . bhaha..


GIVE ME YOUR WORDS;



OTHERS;


BLOG ARCHIVE;

  • [Full HD] B1A4 - OK [Debut] MV
  • lameerrrrrrrr gilerrr x bukak blog......!!~
  • lamerr nyerr x bukak blog..~
  • rindu nyerrrr kat blog and friends..~!!
  • jeles nyerrr~~~
  • yerr ker,,~
  • di manerr..~
  • boring day~
  • ~rahsie dh tbongkarr..!!
  • betol kerk???